Kako se predstaviti na trgu?

  • Najprej ugotovite, kdo je vaš tipični končni uporabnik in ga jasno definirajte: starost; spol; izobrazba; socialni status; način življenja; ali ima družino; je samski; živi v mestu ali na podeželju; katere hobije ima; ali se ukvarja s športom in če, katerim in kolikokrat na teden;  njegove vrednote; način razmišljanja; itd.. Več kot boste vedeli o njem, lažje boste razvijali svoj posel in učinkoviteje (ciljno usmerjeno) izvajali vaše marketinške aktivnosti.
  • Zgodba je magnet za potencialne stranke/kupce. Oblikujte edinstveno zgodbo, bodisi o vašem izdelku, storitvi, tradiciji, zgodovini, o vas ali navsezadnje »rojstvu« vašega podjetja.
  • Z edinstveno izkušnjo, ki jo lahko vi, vaš izdelek ali storitev nudite končnemu uporabniku. Osebni pristop, unikatnost, inovativnost, pristnost, hitrost, kakovost so lahko načini, s katerimi navdušite vašega končnega uporabnika in z njim zgradite dolgoročen, zaupanja vreden odnos.

POVEZAVE:  zgodba – http://lenjafaraguna.com/, pomoč pri pripravi marketinške strategije – https://www.valentia.si/podjetnistvo

  • Kako se predstaviti na trgu?

Ko ste jasno definirali vašega končnega uporabnika, pripravite strategijo, kje in kako boste oglaševali. Osredotočite se na gradnjo skupnosti in bazo strank. Za začetek uporabite vse možnosti brezplačnega oglaševanja, šele nato določite budget za plačljivo oglaševanje. Pri izvajanju marketinških aktivnosti sledite dvema glavnima praviloma:

  • Konstantnost oglaševanj in vsebin.

Interakcija z udeleženci, kupci, strankami.

SPLETNI MEDIJI

  • SPLETNA STRAN (orodje za gradnjo baze strank): prijava na novičke, prenos npr. brezplačne knjižice ali videa z nasveti ali informacijami o vašem poslu.

KORISTNE POVEZAVE: 

  • SPLETNA TRGOVINA (izkoristite navdušenje stranke za nakup, bodite pozorni na čim bolj preproste korake do nakupa, ne pozabite na zahvalo po nakupu).

KORISTNA POVEZAVA:  Spletna trgovina

  • E-MAIL MARKETING (orodje za promocijo, obveščanje in izobraževanje vaše baze strank o vaših izdelkih/storitvah).

KORISTNE POVEZAVE: 

  • FACEBOOK STRAN/SKUPINA (objava zanimivih aktualnih vsebin, slikovno gradivo, nagradne igre, gradnja skupnosti, interakcija s sledljivci na FB …).

KORISTNE POVEZAVE: 

  • INSTAGRAM (poudarek na slikovni predstavitvi vašega posla s spletnimi povezavami, kjer lahko potencialni kupci izvedo več, Story-ji – za vsakodnevno komunikacijo s potencialnimi kupci, sodelovanje z influencerji, oglaševanje).

KORISTNE POVEZAVE: 

  • YOUTUBE – vlog. Čim več video vsebin, ki se začnejo z: »Kako nekaj narediti doma…., Zakaj nekaj ne deluje…., Kako pripraviti najboljšo…, Kako pridelati,…itd.«

KORISTNE POVEZAVE: 

DOGODKI

  • SEJMI, TRADICIONALNI DOGODKI, DRŽAVNI IN OBČINSKI PRAZNIKI. Dogodki predstavljajo priložnost za gradnjo osebnega stika in zaupanja s potencialnimi kupci. Tu lahko kupci testirajo vaše izdelke ali pridobijo izkušnjo s storitvijo. Organizacija lastnega dogodka.

KORISTNE POVEZAVE: 

  • Mreženje in povezovanje s sorodnimi panogami in podjetniki. V podjetništvu povezovanje odpira vrata do novih uporabnikov in pomaga pri širši promociji. S povezovanjem lahko gradite velike zgodbe in celotno pristopate k zadovoljevanju potreb vaših končnih uporabnikov.

KORISTNA POVEZAVA: 

TISKANI MEDIJI

  • Predstavitev vaše strokovnosti, poznavanja in razumevanja dejavnosti posla.
  • Promocija.

Brezplačna orodja za oblikovanje in pripravo kakovostnih marketinških objav in spremljanjem spletnih trendov:

  • Za oblikovanje objav na Instagram-u – (APP-i: Insta Story, 9square, Insta Grid, Story Star, Highlight Cover, Later …)